zondag 28 juli 2013

Allereerste FB-swapje


Via Facebook heb ik mijn allereerste swapje beleefd!!
Iets maken voor een onbekende, pff, niet zo gemakkelijk hoor.
Ik wist dat de dame graag groen en geel zag, dat ze een dochtertje en een zoontje had.
Uiteindelijk is het dit geworden:


Totaalplaatje


Slabje voor de dochter

Gerief om te naaien. (XL-speldenkussen -Elisanna, mandje voor stofrestjes en een houder voor de scharen)

Portemonneetje

Mandje voor de zoon.


En deze kunstwerkjes heb ik gekregen:
Volledig handgemaakt: handpop (tovenaar), poppetje waarvan ik het hoofdje kan gebruiken als speldenkussen en drie aapjes voor mijn kinderen!

Leuk hé!! Het was een toffe ervaring, volgende keer doe ik zeker weer mee!!

1 opmerking:

~ Sabrina ~ zei

Zo leuk bedacht, jouw cadeau set :) Altijd handig!

En dan de cadeautjs die je kreeg, heel lief gemaakt :)