donderdag 17 oktober 2013

Give-Away, nummertje één!

Volgende maand vier ik mijn 'naai-verjaardag' ( oei, dat klinkt serieus fout :-p ) én tegelijk mijn echte verjaardag...
Ik deed mezelf een jaar geleden een naaimachine cadeau!
Wist ik veel dat ik er een echte verslaving -gratis en voor niets- bij kreeg ;-)


Goed, de Give-Away!

Ik begin (aja, in de titel staat ook nrtje 1) met :


50 cm stofje van Art Gallery
50 cm van een gebloemd Amerikaans stofje
1 yard stofje van Free spirit
al een geknipt portefeuille-tje met rits, een DIY-pakketje dus

Wat te doen als je het pakketje wil winnen:
*een berichtje achterlaten
*ik zou me vereerd voelen indien je volger wil worden (of al bent) (laat even weten hoe je me volgt...)

=>*je verdient een extra kansje door mijn FB-pagina leuk te vinden: Querida  (is nog in opbouw)


Ik tel op dit moment 67 volgers via Bloglovin'.
Per 20 volgers die erbij komen (ik tel enkel die van Bloglovin' om een beetje controle te hebben) , is er een nieuwe Give-Away en wordt deze Give-Away (nrtje 1) geloot!!


Veel succes.
Liefs,
Querida.
De Give-Away-reeks eindigt op 18 november (mijn verjaardag ;-) of tot uitputting van mijn voorraad )



35 opmerkingen:

Unknown zei

ik doe graag mee, ik volg je via google en bloglovin

KaatjeNaaisels zei

Woehoe, ik ben de eerste! Ik volg je al een tijdje via Bloglovin!

All Set zei

Ook hier een volger via Bloglovin en Blogger... Ik doe graag mee!

Mieke zei

Ik doe mee! En heb je fb pagina geliked!

100% Elke zei

Ik doe graag mee! (volg je via Google).
Ongelooflijk wat je na een jaar al allemaal maakt!

Unknown zei

Ik ben intussen ook al enkele maanden gebeten door de naaimicrobe... best wel een gevaarlijk beestje ;-) Ik maak graag kans op deze mooie give a-way!

Juffra Toertjes zei

Ik volgde je al en ik ben verslaafd aan stofjes, dus count me in!
:)

Liesbet Rombaut zei

Ik volg je al een tijdje en ik heb je net ook gevonden op facebook, ik doe ook graag mee!

Annie zei

Ik volg je ook al een tijdje via bloglovin. Ik doe heel graag mee!

Veerle zei

Ik doe ook mee! Stofjes zijn altijd welkom :)
Ik volg je via google en bloglovin!

Marjan zei

Ik begin je ook te volgen ;-) toffe blog!

Tienke zei

Ik wil wel meedoen!! Ik volg je al even via bloglovin ;-)

Mamadammeke zei

Ik volg via bloglovin en doe mee!

Unknown zei

volger via bloglovin en op fb en allerhande fb-groepjes :-)

Anoniem zei

Hey Hallo! Ik volg met blogspot en doe heel graag mee!
Toedeloe!

Sane zei

Ik volg je via bloglovin en doe ook graag mee voor deze leuke stofjes!

heidi zei

gelukkige verjaardag! wat een leuk pakketje! ( ik volg via blogger)

Unknown zei

Te gek Laura ... ik doe super graag mee .. ik volg je overal ...
liefs Bie

Karolien zei

Ik volg je al een hele tijd via Bloglovin' en nu dus ook op Facebook :-) Ik kan niet genoeg krijgen van stofjes en zo'n voorgeknipt portefeuilletje, da's alweer een deel werk gespaard om het zelf te doen :-) Ik doe dus graag mee!

Trientje zei

Net aangemeld als volger :)

Unknown zei

ik doe ook graag mee. ik volg je ook al.. maar via feedly, dus mij zal je ook niet meetellen, vermoed ik...

Unknown zei

Ik was al volger via Bloglovin'! En volg nu ook je FB-pagina!! :-)
Spannend!! :-)

Querida zei

Jouw reactie telt natuurlijk wel hé Tine, je hebt dus sowieso kans...

sneksniltje zei

Hier nog eentje dat heel graag wil meedoen voor die toffe stofjes. Volgertje ben ik via Blogger, maar ik probeer het ook nog eens via Bloglovin' (als het me lukt, want euh, ik ben daar niet sterk in...)
'n vrolijk groetje,
sneksniltje

billiepop zei

Ik volg net je blog (via Bloglovin') en zo meteen ook via FB :-)
Leuke blog trouwens!

Je mag ook altijd een kijkje komen nemen op de mijne ;-)

www.billiepop.blogspot.com

Sheena zei

Tiens, ik dacht dat ik al had meegedaan, maar ik zie mij hier niet tussen staan. Gelukkig kwam ik vandaag nog eens op je blog terecht :-) Ik doe mee!

Edje zei

Oeh leuk! Ik doe graag mee.
Vind het supermooie stofjes, vooral die middelste!

Edje zei

En ik volg je en ik heb ook een linkje geplaatst!

Unknown zei

Leuk! Ik doe mee, ik volg je via bloglovin.

tazzke zei

ik volg ondertussen mee, ben hier terecht gekomen via facebook en ik ga hier nog graag terugkomen.

Toffe blog

Unknown zei

ik volg, ook via facebook.. én natuurlijk doe ik ook mee!

mANdarien zei

Ik doe zeker graag mee voor die leuke stofjes ! Volg je via bloglovin en blogger.

Woohoo zei

Leuke give-away!
Ik volgde je al via Bloglovin, nu ook via Blogger.
Zal ook je FB-pagina leuk vinden :)
groetjes
Davina

Tattewatteke zei

Eerste keer op jou blog, wat is hij superleuk! Heb je onmiddellijk aan mijn lijstje in bloglovin toegevoegd om op de hoogte te blijven.
Ik waag dan ook maar meteen mijn kans op die leuke stofjes ...
tattewatteke.blogspot.be

Stoffenspulletjes zei

Ik doe zeker mee met jou give away. Leuke blog. Nu wordt ik jou trouwe volger! :)