maandag 8 augustus 2016

Twinning with the Fjara Tank, #KCW day1

Nog nooit ben ik zo snel gesprongen op een patroontest-aanvraag als dat van Pienkel.
De Fjara Tank zag er zo "Laura-achtig" uit dat ik het wel moest uitproberen.
In al mijn enthousiasme maakte ik er onmiddellijk eentje. 
(mailtje, pdfje, knippen, plakken, knippen, naaien en hoppa, een uurtje later KLAAR)

De Fjara die ik jullie nu toon is er eentje van de finale versie van het patroontje
-Nienke paste het patroon een drie-tal keren aan op aangeven van de testers-

De dochter vond ze zo mooi dat ze er zelf ook eentje vroeg
en jawel
haar Fjara Tank kon ik nog net uit de rest van mijn stof knippen.
Een ideaal snel-klaar-projectje Perfect voor de eerste dag van Kids Clothes Week!
Deze Tank tops zullen dan ook nog veel genaaid én gedragen worden.
Dank je wel Nienke dat ik deel mocht uitmaken van je testerspanel!

Even een overload aan foto's
Dit vind ik toch één van de grote voordelen van een blogje, 
de vele leuke foto's die ik normaal niet 'zomaar' zou trekken.









Voor degenen die een beetje ongerust zijn, no worries, deze spoorlijnen
worden -helaas- niet meer gebruikt en zijn op de meeste plaatsen al overwoekerd door het groen.


 
Kijk eens wat een leuke afwerking aan de zoom...
Alle credits gaan naar deze straffe madam voor haar tutorial!
Deze afwerking zal waarschijnlijk meermaals gebruikt worden, zo gemakkelijk!

Wil je een exemplaar van het patroon aanschaffen? Ga dan naar Pienkel's shop en vergeet vooral niet om de kortingscode FJARALADIES30 te gebruiken, voor 30% korting op alles in haar winkeltje, geldig t/m woensdag 10 augustus! De normale prijs voor een los patroon is €6,- (exclusief BTW, voor die regio’s waar dat geldt), een bundel van de kinder- en de damesversie kost – vóór aftrek van de korting – €10,- (weer exclusief BTW). Het patroon is een digitale download, dus je kan het patroon na betaling meteen gebruiken. De digitale bestanden bestaan uit één e-book met alle informatie, stap voor stap instructies met foto’s en de patroondelen om thuis uit te printen. Daarnaast is er één bestand met de patroondelen op A0-formaat, om bij een copyshop uit te laten printen.

Neem vooral een kijkje bij deze dames voor nog meer Fjara Tank Tops:
*Pienkel
*Wondermirakel *Crea Shars *NaaiSgerief *Girls In Uniform *Crea-Mino




Stofje: geen idee meer *oeps*
Patroon: Fjara Tank Women en Children





14 opmerkingen:

Just Delphine zei

Die ziet er top uit en echt heel leuke foto's

Twee emmerkes water zei

supermooie foto's :)

Pienkel zei

Geweldig, superleuke tops en heerlijke foto's! Dank voor al je hulp hiermee, je was echt een supersnelle & fijne tester!

Een huis in de straat zei

Gepind. Toffe foto's!

Unknown zei

Je foto's zijn zoals altijd weer super leuk!
Toffe twinning-versie!!

Ivy zei

Sjiek! En zelfs twinning met de jeans short 😉

Jace did it zei

Topperdetop !!

Jace did it zei

Topperdetop !!

Sarah zei

Superleuk !

Khadetjes zei

Die foto's zijn geweldig! Het plezier straalt er vanaf :). En nee, ik ging écht geen nieuwe patronen meer kopen, maar verdikke, ik klikte me daar toch wel wat in mijn mandje zeker #jouwschuld!

Girl in Uniform Lieve zei

Superleuke foto's! Leuk, als je zo kan twinnen...

studio bellevi zei

Het past idd perfect bij je :) echt knap!

Nathalie V zei

Mooi gedaan, zowel de foto's als de tops :-)

Thomar zei

Wat een super leuke kleertjes zie ik voorbij komen!