woensdag 15 mei 2013

Snel-klaar-rokje

Er zijn van die momenten dat ik MOET naaien...
Wat er ook nog te doen valt, of mijn huis overhoop ligt of niet, er moet en zal iets gemaakt worden!
( Ooh, stel me eens gerust dat het niet alleen bij mij het geval is... Op dit moment ben ik hopeloos beschaamd als er iemand binnenspringt :-s )


Aangezien ik nogal vrij prehistorisch ben, ga ik volledig op in mijn driften ;-).
Meestal is dat het geval met chocolade of snoep, nu was het meer constructief! Dus ik ga erop vooruit...


Weer een rokje voor de dochter, deze keer in een zeer mooi stofje!


Zelfgetekend patroontje
Boordstof Roos en Violet
Stof: Candyshop Michael Miller


6 opmerkingen:

heidi zei

we zijn op zijn minst met z'n tweeën :-)
soms mag ik een ellenlange to-do lijst hebben, het kot op stelten staan, maar moet er eerst absoluut een stukje genaaid worden...of als ik enkele dagen nog niets gedaan heb, dan begin ik zo wat ontwenningsverschijnselen te vertonen onder de vorm van rusteloosheid en ongecontroleerde idee-aanvallen :-)

Juffra Toertjes zei

Tel mij ook maar hij dat groepje bij!
;)

Stannel zei

Die Michael Miller stofjes zijn toch zalig hé! Enne, hier staat nog vanales 'te wachten' op mij...

Querida zei

Oef!!! Ben ik dan toch niet de enige ;-)

mANdarien zei

Supermooi rokje ! Tja, naaidrang, dat hebben we allemaal precies wel wat gemeen …

MaZella zei

supermooi zeg! het oog heel speels!