zondag 13 december 2015

Billie 's - Zonen09

Al van toen had ik een dagje bandwerk gepland,
helaas verschuiven mijn prioriteiten maar al te vaak en moest mijn zoontje dus iets langer wachten op zijn t-shirts.

Zijn favoriet.


 Hij wil tegenwoordig zijn shirtjes langer en zonder boord.
De halsboord heb ik ook wat breder gemaakt aangezien de zoon een iets 'groter' hoofd heeft dan gemiddeld ;-)

Patroon: Billie, Zonen09 Raglanmodel
Stofjes: Vleermuizen: PiekeWieke, Lillestof Superhelden: Casennina, stofje Nosh weet ik niet meer :-(



13 opmerkingen:

Khadetjes zei

Schoon bandwerkje! --en wat wordt die ineens groot!--

Karla zei

leuke t-shirts!

issews zei

Alle 3 heel tof geworden. Draagt de zoon veel korte mouwen in de winter?

Querida zei

Sssht, die hebben hier alle drie opeens een scheut gekregen... Ik heb zo'n vermoeden dat ik binnen een paar jaar de kleinste ben in huis!

Querida zei

Dank je!

Querida zei

Altijd, de jongste zoon ook!
Straf hé, ze doen liever een vestje/cardigan aan over een t-shirt dan een trui. Laagjes-kleding :-)

JoChapeau zei

Wauw ! En allemaal om 't er tofst !

100% Elke zei

Leuke T-shirts! (we hebben dezelfde smaak, 2 van de 3 stofjes zijn hier ook al veranderd in een T-shirt, stofje 3 staat op het verlanglijstje!)

MaZella zei

Bandwerk voor grote kerels ... i like it

Joke (The Needle Of Choice) zei

Super shirtjes, allemaal om ter mooist!

Piepow zei

Tof, zo'n bandwerkje!

Stannel zei

Goh, ik ben altijd jaloers op jouw bandwerkjes en jouw leuke stofkeuze! Lins, zet u er ne keer aan!

eva maria zei

Schoontjes!